Aplikacje na Androida

APNdroid

Posted on: Luty 5, 2010

APNdroid – aplikacja która zapobiega połączeniu się z internetem. Najnowsza wersja posiada przycisk “ON/OFF”, dzięki czemu aplikacja działa szybciej niż poprzednie wersje.

Cyrket: http://www.cyrket.com/p/android/com.google.code.apndroid/

Tagi: ,

Odpowiedzi: 13 to "APNdroid"

Witam.
Fajny programik i łatwa obsługa ON/OFF.
Wkurza mnie fakt że takie telefony jak X10 itp które kosztują zajebiście dużo muszą mieć ściągane takie programy z netu.
Telefony sam nie powinien łączyć się z netem a jak już jakaś aktualizacja pogody czy coś to powinien wyskakiwać komunikat że jest aktualizacja i prosimy wpisać kod np 1111 żeby telefon mógł połączyć z netem a nie samo bez wiedzy użytkownika coś się kuźwa dzieje.
Miałem LG KS20 z WM 6.0 i też sam się łączył, iPhon 3G to samo aż normalnie śmiech.

Witam!
mam sonego x10 androida jak wiesz nie mogę przesyłać przez bluetooth żadnych danych do innego telefonu może mógłbyś mi jakoś pomóc w ściągnięciu i wgraniu oprogramowania tej funkcji,to kicha ale nikt u mnie w mieście nic takiego nie umie

Marzena
Próbowałaś programem Bluetooth File transfer pobranym z marketu?

witam mozesz napisac skad pobrac i jak pobrac ten program apndroid. z gory dziekuje i pozdrawiam

ja mam głupie pytanie..
bo nie rozumiem..
w przypadku kiedy programik jest na „on” oznacza to, że telefon nie łączy się z internetem? czy jeśli jest na „off” to wtedy się nie łączy?

chodzi mi po prostu o to czy stan „off”/”on” tyczy się aktywności programu blokującego, czy aktywności automatycznych aktualizacji?

wiem, że strasznie głupio to brzmi, ale proszę o dokładne przeczytanie i szybką odpowiedź, bo nie mogę sobie z tym poradzić…
trochę techniki i człowiek się gubi.. :)
a zwłaszcza kobieta…. :)

[gg: 6806591]

witam mozesz podac link strony albo przesłac ten program apndroid dzieki i pozdrawiam

dla samsunga galaxy s nieprzydatny. Program wyłącza internet ale po ponownym włączeniu nie widzi sieci internet. Najlepszą metodą jest stworzenie nowego profilu w ustawieniach – komunikacja – sieci telefonii komorkowej – nazwy punktów dostępu i reczne przełączanie pomiędzy siecią docelową a własną wirtualną. Działa bez zarzutu :)

bez kitu dobre ! teraz nie ma dojscia do internetu i automatycznie sie nie akualizuje a z tym sie wiąze mniejszy rachunek :) brawo !!!

Bardzo dobra dziekuj pozdrawiam

Witam. Mam T-Mobile G1 i prosiłbym kogoś o powiedzenie jak wgrać APNdroida ,tak bym mógł wyłączać sobie neta jak niepotrzebny. Mam w tel system Android 1.6.Prosze o pomoc,jaki APNdroid będzie najlepszy,no i jak go pobrać i zainstalować. Jestem laikiem w tych sprawach. Z góry dziękuje.

Cześć, zainstalowałam Apndroid, było na „off”, włączyłam na „on” i nie widzi sieci – co zrobić, zeby zobaczył? już odinstalowałam ten programik..

“APNdroid Aplikacje na Androida” ended up being a good blog post.

In case it possessed even more photographs this could be quite possibly more beneficial.
Thanks -Denise

Skomentuj

