Aplikacje na Androida

Bluetooth File Transfer

Posted on: Luty 5, 2010

Bluetooth File Transfer – aplikacja umożliwia przeglądanie, pobieranie oraz wysyłanie plików do innych urządzeń poprzez bluetooth. Może to być telefon komórkowy, ale także komputer stacjonarny, notebook czy inne urządzenie.

Cyrket: http://www.cyrket.com/p/android/it.medieval.blueftp/

Odpowiedzi: 2 to "Bluetooth File Transfer"

Witam, mam pewien problem z tym programem. Próbując przesłac plik na drugi telefon aplikacja ta sie wyłącza;/ czego mzoe to byc przyczyna? Drugie pytanie- jak zsynchronizowac te kody pin które musza byc takie same dla dwoch urzadzen przesylajacych miedzy soba pliki? moze ktos wyjasnic jak to dziadostwo powinno działac krk po kroku? Nienawidze androida… zeby cos dzialalo- trzeba instalowac, a zeby zainstalowac trzeba wiedziec co. Chore! Nie wspomne juz o problemi z przesylaniem mmsów, któy mam do dzis i ktorego nawet w salonie nie potrafia rozwiazać.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: